“Consilierea studentului – primul pas spre o carieră de succes”
Asociația Excelență în Educație și Formare Continuă organizează, la Arad, în perioada 12 – 14 decembrie 2014, Conferinţa interregională de diseminare de bune practici – “Consilierea studentului – primul pas spre o carieră de succes” din cadrul proiectului „Studentul consiliat – excelent viitor angajat”, ID 138850, proiect cofinanţat din FSE prin POSDRU 2007-2013.
Proiectul se adresează cu prioritate studenţilor din instituţiile de învăţământ superior acreditate şi este implementat de Asociația Excelență în Educație și Formare Continuă, în parteneriat cu Universitatea Aurel Vlaicu – Arad, Universitatea Lucian Blaga – Sibiu, Universitatea Valahia-Târgovişte, Universitatea Naţională de Artă Teatrală şi Cinematografică – Bucureşti, A.E.S.N. – Braşov, C.S.O.S.R.-Bucureşti, Elsaco Business Software SRL și INFOR Italia (partener transnațional).
Evenimentul are drept scop diseminarea strategiilor de organizare a consilierii şi orientării profesionale a studenţilor din grupul ţintă al proiectului, în vederea asigurării premiselor pentru dobândirea şi formarea acelor competenţe şi abilităţi necesare integrării durabile pe piaţa muncii prin stagiile de pregătire practică – obiectiv general POSDRU.
Astfel, proiectul îşi propune stimularea participării active a viitorilor absolvenţi de învăţământ superior, în vederea atingerii obiectivului general: creșterea șanselor de inserție pe piața muncii a 5100 de absolvenți de învățământ superior, aflați în procesul de tranziție de la școală la locul de muncă, prin furnizarea de servicii de consiliere și orientare profesională de calitate superioară și prin valorificarea rezultatelor învățării, prin organizarea a 110 stagii de practică intensivă internațională, la un partener din UE.
Programul conferinţei va cuprinde workshopuri în care se vor analiza rezultatele activităţilor derulate pănă în prezent, în cadrul proiectului: activităţile de consiliere şi orientare profesională a studenţilor din grupul ţintă, organizarea, desfăşurarea concursului “Cel mai bun plan de dezvoltare a carierei”, precum şi realizarea “Ghidului studentului consiliat”.
De asemenea, se vor stabili modalităţi de îmbunătăţire a implementării proiectului, prin derularea activităţilor ce vor viza si sublinia rolul important al dezvoltarii parteneriatelor universitate – agent economic în facilitarea inserţiei absolvenţilor pe piaţa muncii.
La eveniment vor participa toti expertii implicati in implementarea proiectului, echipa de management, reprezentanti ai grupului ţintă – studenţi, invitaţi din universităţi, agenţi economici, AJOFM-uri.
Deschiderea conferinţei va avea loc sâmbătă, 13 decembrie 2014, începând cu orele 9.30, în Aula Universităţii Aurel Vlaicu din Arad.
Informații Suport:
Proiectul „Studentul consiliat – excelent viitor angajat”, ID 138850 își propune să contribuie la realizarea obiectivului general POS DRU 2007-2013, prioritate tematică a Cadrului de Referință 2007-2013, acela de dezvoltare a capitalului uman și cresterea competitivității prin corelarea educației și învățării pe tot parcursul vieții cu piața muncii pentru 1.650.000 de persoane. Durata proiectului „Studentul consiliat – excelent viitor angajat” este de 18 luni.
Proiectul este implementat de Asociația Excelență în Educație și Formare Continuă, în parteneriat cu Universitatea Aurel Vlaicu – Arad, Universitatea Lucian Blaga – Sibiu, Universitatea Valahia- Targoviste, Universitatea Nationala de Arta Teatrala si Cinematografica, A.E.S.N. – Sibiu, C.S.O.S.R.-Bucuresti, Elsaco Business Software SRL și INFOR Italia (partener transnațional).
Pornind de la realitatea impusă universităților din România de Legea 1/2010 a Educației Naționale, aceea de a-și organiza departamente, servicii, birouri de consiliere și orientare profesională și de la oportunitatea oferită de lansarea G.S C.S. – propuneri de proiecte nr.160, proiecte centrate pe activitățile de consiliere, dar și de la adevărul constatat în puținele sondaje și cercetări privind nevoile de consiliere și orientare profesională ale studenților, proiectul „Studentul consiliat – excelent viitor angajat” reprezintă o reală șansă pentru tinerii viitori absolvenți de învățământ superior să-și gândească cariera, să constate dacă s-au orientat spre o profesie ce corespunde profilului lor de personalitate și, în final, să se pregătească, în cunoștintă de cauză, pentru un loc de muncă care să le asigure o integrare eficientă pe piața muncii și satisfacția profesării a ceea ce li se potrivește.
Prin însăși structura sa, parteneriatul proiectului „Studentul consiliat – excelent viitor angajat” reprezintă o rețea de ONG-uri, instituții publice din învățământul superior, societate comercială, care poate fi valorificată ea însăși ca exemplu de bună practică pentru dezvoltarea parteneriatelor public-privat, instituții publice-ONG-uri naționale și internaționale, mediu economic. Parteneriatul va oferi o șansă reală de realizare a schimbului de experiență tuturor entităților implicate, în care fiecare partener în parte, dar și toți împreună, pot exemplifica deschiderea universităților către mediul social și economic, dar și implicarea asociațiilor și a agenților economici în activitatea unei universități. Tipul acesta de parteneriat oferă modalități concrete de valorificare a lecțiilor învățate de către fiecare partener în parte-în domeniul sau de competența- şi de transfer de tehnici, metode și practici eficiente de realizare a obiectivelor proiectului.
Obiectivul general al proiectului „Studentul consiliat – excelent viitor angajat” este acela de dezvoltare a capacităților studenților de a decide si acționa adecvat în legătură cu propria carieră în scopul armonizării obiectivelor individuale cu cerințele pieței muncii.
Prin obiectivele si rezultatele asteptate, proiectul va conduce, pe termen lung, la dezvoltarea capitalului uman, precum si la cresterea competitivitatii acestuia, fundamentele unei economii dinamice bazate pe cunoastere, facand proiectul relevant pentru Axa Prioritara 2.
Pentru mai multe informaţii vizitaţi site-ul
www.sudentexcelent.ro
sau contactaţi-ne pe adresa de e-mail: patricia.vergu@eface.ro
Responsabil PR: Vergu Liana Patricia
Asociația Excelență în Educație și Formare Continuă
Expert diseminare:Albu Diana Ioana; e-mail: diana.albu1981@yahoo.com – A.E.S.N. Brasov
Concurentii calificati pentru etapa a III-a a concursului „Cel mai bun plan de dezvoltare a carierei” – ciclul II
in Anunturi AESN Brasov/by AESN BrasovIn urma finalizarii etapei II-a, a concursului “Cel mai bun plan de dezvoltare a carierei” – ciclul II, in cadrul proiectului “Studentul consiliat-excelent viitor angajat”, ID 138850, s-au calificat pentru etapa a III-a urmatorii studentii:
Concurentii calificati pentru etapa a II-a a concursului „Cel mai bun plan de dezvoltare a carierei” – ciclul II
in Anunturi AESN Brasov/by AESN BrasovIn urma finalizarii etapei I, a concursului “Cel mai bun plan de dezvoltare a carierei” – ciclul II, in cadrul proiectului “Studentul consiliat-excelent viitor angajat”, ID 138850, s-au calificat pentru etapa a II- a urmatorii studentii:
ANUNT – Prelungire inscriere concurs
in Anunturi AESN Brasov/by AESN BrasovStimati studenti,
Inscrierile la cea de a doua editie a concursului “Cel mai bun plan de dezvoltare a carierei” se pot realiza pana la data de 21 ianuarie ora 16.00 prin depunerea cererii, insotite de documentele enumerate anterior, la sediul de implementare a proiectului (A.E.S.N. Brasov, Str. Dr. Victor Babes nr. 36, (in incinta TRICONPREST ), sala 1.7).
Etapele concursului „Cel mai bun plan de dezvoltare a carierei”
in Anunturi AESN Brasov/by AESN BrasovI. Etapa de înscriere
(1) În această etapă participanţii la concurs completează Formularul de înscriere în conformitate cu Calendarul de desfășurare a concursului.
(2) Pentru a putea fi înscris în concurs, formularul de înscriere va fi însoţit de planul de dezvoltare a carierei, de CV-ul candidatului in format europass și de o Declaraţie pe propria răspundere, din care să rezulte că documentele care o susţin respectă prevederile Legii nr 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe, cu completările ulterioare. Lucrarea (planul de dezvoltare a carierei), CV-ul, declaraţia cât şi formularul de înscriere vor fi trimise în format tipărit, datate şi semnate, către organizatori, în conformitate cu Calendarul de desfășurare a concursului.
(3) Lipsa declarației sau completarea necorespunzătoare a acesteia va duce la descalificarea concurenţilor.
(4) Organizatorii vor anunța concurenţii calificaţi pentru etapa a II-a a concursului, în conformitate cu Calendarul desfășurării concursului.
II. Etapa de evaluare a lucrărilor studenților
(1) În această etapă are loc evaluarea CV-urilor cât și a lucrărilor (planurile de dezvoltare a carierei) și desemnarea participanţilor calificaţi la etapa finală (etapa de participare la simularea unui interviu de angajare) a concursului „CEL MAI BUN PLAN DE DEZVOLTARE A CARIEREI”
(2) Comisia de concurs va avea ca invitați pentru etapa finală reprezentanți din partea unor angajatori și/sau din partea unor firme de recrutare;
(3) Lucrările (planurile de dezvoltare a carierei și CV-urile concurenților) vor fi evaluate în funcție de criteriile cuprinse în Grila de evaluare a planului de dezvoltare a carierei și a CV-ului;
(4) Punctajul maxim al grilei de evaluare este de 100 de puncte;
(5) Se califică în vederea participării la etapa a III-a a concursului, studenţii ale căror lucrări au obținut cel puțin 75 de puncte.
(6) Lista concurenţilor calificaţi pentru etapa finală a concursului va fi afişată pe site-ul proiectului și pe platforma portal realizată în cadrul proiectului „Studentul consiliat-excelent viitor angajat”.
III. Etapa de participare la simularea unui interviu de angajare. Premierea concurenţilor câştigători
(1) La această etapă pot participa studenţii calificaţi în etapa a II-a a concursului (cei ale căror lucrări au obținut minimum 75 de puncte);
(2) Concurenţii pregătesc un interviu pentru angajare pe baza planului de dezvoltare a carierei evaluat în etapa a II-a a concursului;
(3) Concurenţii se prezintă în faţa comisiei de jurizare a concursului si răspund la întrebările adresate;
(4) Evaluarea prezentării concurenților la interviul de angajare se face în funcție de criteriile cuprinse în Grila de evaluare a interviului de angajare;
(5) Fiecare câştigător al concursului primeşte un premiu în valoarea netă de 2000 de lei;
(6) Toți concurenţii primesc diploma de participare la concurs.
Criterii de evaluare pentru interviul de angajare
in Anunturi AESN Brasov/by AESN Brasov* Criteriul 1 – Modul în care se prezintă canditatul în fața intervievatorului (salută respectos, se prezintă, raspunde politicos la intrebarile gen “spart gheața”, manifestă o atitudine prietenoasa)
* Criteriul 2 – Cunoașterea și relatarea informațiilor despre compania/ instituția la care candidatul dorește să se angajeze
* Criteriul 3 – Comunicarea (comunicarea organizată și fluentă demonstrează cunoașterea propriei persoane și adaptabilitate la diverse contexte sociale; candidatul folosește cuvinte și expresii pozitive, motivante și entuziaste)
* Criteriul 4 – Personalitatea candidatului:
a) hotărâre, determinare (demonstrează prin conduita dacă vrea să muncească, se remarcă prin optimism, dorință de a lucra și insistență)
b) potențial (talent, abilități, cunoștințe care pot fi dezvoltate în timp)
c) stabilitate (se analizează insistenta, motivația și felul în care comunică candidatul și arată dacă candidatul dorește să muncească pe termen lung)
* Criteriul 5 – Incadrarea în timp (timp maxim 20 min).
Criterii de evaluare a CV-ului și a planului de dezvoltare a carierei
in Anunturi AESN Brasov/by AESN BrasovCriteriul 1. Definirea obiectivelor și a scopului (ce se urmărește prin crearea planului de carieră? care este rezultatul așteptat? prezentarea obiectivelor și a scopului trebuie să fie clară, realista)
Criteriul 2. Definirea pașilor de realizare a planului de carieră:
a) intr-un mod realist (se urmăresc acele acțiuni care sunt relevante contextului și care sunt sub controlul candidatului)
b) într-un mod măsurabil (se identifică modalități de măsurare a progresului la diferite interval de timp)
c) într-un mod etic (atingerea obiectivelor propuse să urmeze un standard etic ridicat)
Criteriul 3. Capacitatea de evaluare personala (abilități și puncte slabe) și de evaluare a factorilor externi (oportunități și limitări) care pot avea impact asupra planului stabilit;
Criteriul 4. Stilul de prezentare a lucrării (conținutul lucrării să fie concis, clar, determinat specific și să urmărească a răspunde la întrebările cum, de ce, când);
Criteriul 5. Corectitudinea realizării CV-ului – format Europass conform metodologiei de utilizare a instrumentelor Europass și Youthpass aprobată prin Ordinul MMFPS și MECTS nr.1804/4469/03.07.2012.
COMUNICAT DE PRESA – Studenţii braşoveni au învăţat în Italia să elaboreze planuri de afaceri
in Anunturi AESN Brasov/by AESN BrasovCinci studenţi braşoveni selectaţi în cadrul proiectului european „Studentul consiliat – excelent viitor angajat” au participat la cel de-al doilea stagiu de practică intensivă internaţională, desfăşurat la jumătatea lunii, în Italia. Tinerii au luat la două activităţi relevante pentru obiectivele proiectului, respectiv practică intensivă şi consiliere antreprenorială. Ei au avut posibilitatea să identifice în Italia modalităţi concrete şi exemple de succes în iniţierea unei afaceri, în funcţie de domeniul de interes al fiecăruia.
Pe parcursul stagiului de practică, tinerii au învăţat de la italieni să întocmească planuri de afaceri după metodologia „business plan canvas”, iar la final au completat chestionare de evaluare, au pregătit rapoarte de practică şi au elaborat planuri după propriile idei de afaceri. Activităţile cuprinse în programul stagiului de practică intensivă internaţională s-au derulat la partenerul italian INFOR, din San Secondo din Pinerolo (Torino). Acesta s-a înscris într-o serie de cinci astfel de stagii care se vor desfăşura în cadrul acestui proiect european. Stagiile sunt dedicate studenţilor consiliaţi din grupul-ţintă al proiectului şi au drept obiectiv principal formarea competenţelor şi abilităţilor necesare integrării durabile pe piaţa muncii.
Tot în cadrul acestui proiect, în perioada 12-14 decembrie, experţii din echipa de implementare a Asociaţiei pentru Egalitate de Şanse şi Nediscriminare Braşov şi 11 studenţi braşoveni din grupul-ţintă al proiectului au participat la Conferinţa inter-regională de diseminare de bune practici – „Consilierea studentului – primul pas spre o carieră de succes”, organizată la Universitatea Aurel Vlaicu din Arad.
Proiectul european „Studentul consiliat – excelent viitor angajat”, ID 138850, proiect co-finanţat prin F.S.E 2007-2013, este implementat de Asociaţia pentru Egaliate de Şanse şi Nediscriminare Braşov (A.E.S.N. Brasov), în calitate de partener cu Asociaţia Excelenţă în Educaţie şi Formare Continuă (lider de parteneriat) şi Universitatea Aurel Vlaicu (Arad), Universitatea Lucian Blaga (Sibiu), Universitatea Valahia (Târgovişte), Universitatea Naţională de Artă Teatrală şi Cinematografică C.S.O.S.R.-Bucureşti, Elsaco Business Software SRL şi INFOR Italia.
Studenţii din centrul universitar Braşov (de la Universitatea Transilvania şi Academia Forţelor Aeriene „Henri Coandă” Brasov) sunt invitaţi să participe la activităţile proiectului, care continuă cu noi sesiuni de consiliere şi orientare în carieră, stagii de practică intensivă internaţională şi noi cicluri ale Concursului cu premii „Cel mai bun plan de dezvoltare a carierei”.
Invitatie inscriere – Concurs cu premii – ciclul 2
in Anunturi AESN Brasov/by AESN BrasovStimati studenti,
In cadrul proiectului “Studentul consiliat-excelent viitor angajat”, ID 138850 se desfasoara Concursul „Cel mai bun plan de dezvoltare a carierei”.
Dumneavoastra, in calitate de beneficiar al proiectului, daca v-ati prezentat la activitatile de consiliere si orientare profesionala organizate în cadrul proiectului „Studentul consiliat – excelent viitor angajat” in lunile OCTOMBRIE, NOIEMBRIE si DECEMBRIE 2014 şi ati finalizat planul de dezvoltare a carierei, va puteti înscrie la acest concurs.
Pentru a putea fi înscris în concurs, este necesar sa completati si sa depuneti formularul de înscriere (Anexa 2) ce va fi însoţit de:
– planul de dezvoltare a carierei,
– CV-ul in format europass;
– Declaraţie pe propria răspundere (Anexa 3), din care să rezulte că documentele care o susţin respectă prevederile Legii nr 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe, cu completările ulterioare.
Lucrarea (planul de dezvoltare a carierei), CV-ul, declaraţia, cât şi formularul de înscriere vor fi depuse în format tipărit, datate şi semnate de catre candidat.
Studentii care au dosarul complet si obtin peste 75 de puncte pentru acesta (din 100 posibile), vor participa in etapa urmatoare la o proba de simulare a unui interviu de angajare.
Premiul pentru cei 8 castigatori ai concursului este de 2000 lei net pentru fiecare.
Inscrierile la cea de a doua editie a concursului se pot realiza pana la data de 15.01.2015 ora 18.00 prin depunerea cererii, insotita de documentele enumerate anterior, la sediul de implementare a proiectului (A.E.S.N. Brasov, Str. Dr. Victor Babes nr. 36 – in incinta TRICONPREST – cam. 1.7).
Pentru alte informatii relevante (prezentarea graficului de desfășurare, condițiile de participare la selecție, modalitatea de desfasurare a concursului, modalitatea de selectie a candidatilor etc.) va invitam sa consultati site-ul www.aesn.ro.
Mult succes!
Conferinţă interregională de diseminare de bune practici
in Anunturi AESN Brasov/by AESN Brasov“Consilierea studentului – primul pas spre o carieră de succes”
Asociația Excelență în Educație și Formare Continuă organizează, la Arad, în perioada 12 – 14 decembrie 2014, Conferinţa interregională de diseminare de bune practici – “Consilierea studentului – primul pas spre o carieră de succes” din cadrul proiectului „Studentul consiliat – excelent viitor angajat”, ID 138850, proiect cofinanţat din FSE prin POSDRU 2007-2013.
Proiectul se adresează cu prioritate studenţilor din instituţiile de învăţământ superior acreditate şi este implementat de Asociația Excelență în Educație și Formare Continuă, în parteneriat cu Universitatea Aurel Vlaicu – Arad, Universitatea Lucian Blaga – Sibiu, Universitatea Valahia-Târgovişte, Universitatea Naţională de Artă Teatrală şi Cinematografică – Bucureşti, A.E.S.N. – Braşov, C.S.O.S.R.-Bucureşti, Elsaco Business Software SRL și INFOR Italia (partener transnațional).
Evenimentul are drept scop diseminarea strategiilor de organizare a consilierii şi orientării profesionale a studenţilor din grupul ţintă al proiectului, în vederea asigurării premiselor pentru dobândirea şi formarea acelor competenţe şi abilităţi necesare integrării durabile pe piaţa muncii prin stagiile de pregătire practică – obiectiv general POSDRU.
Astfel, proiectul îşi propune stimularea participării active a viitorilor absolvenţi de învăţământ superior, în vederea atingerii obiectivului general: creșterea șanselor de inserție pe piața muncii a 5100 de absolvenți de învățământ superior, aflați în procesul de tranziție de la școală la locul de muncă, prin furnizarea de servicii de consiliere și orientare profesională de calitate superioară și prin valorificarea rezultatelor învățării, prin organizarea a 110 stagii de practică intensivă internațională, la un partener din UE.
Programul conferinţei va cuprinde workshopuri în care se vor analiza rezultatele activităţilor derulate pănă în prezent, în cadrul proiectului: activităţile de consiliere şi orientare profesională a studenţilor din grupul ţintă, organizarea, desfăşurarea concursului “Cel mai bun plan de dezvoltare a carierei”, precum şi realizarea “Ghidului studentului consiliat”.
De asemenea, se vor stabili modalităţi de îmbunătăţire a implementării proiectului, prin derularea activităţilor ce vor viza si sublinia rolul important al dezvoltarii parteneriatelor universitate – agent economic în facilitarea inserţiei absolvenţilor pe piaţa muncii.
La eveniment vor participa toti expertii implicati in implementarea proiectului, echipa de management, reprezentanti ai grupului ţintă – studenţi, invitaţi din universităţi, agenţi economici, AJOFM-uri.
Deschiderea conferinţei va avea loc sâmbătă, 13 decembrie 2014, începând cu orele 9.30, în Aula Universităţii Aurel Vlaicu din Arad.
Informații Suport:
Proiectul „Studentul consiliat – excelent viitor angajat”, ID 138850 își propune să contribuie la realizarea obiectivului general POS DRU 2007-2013, prioritate tematică a Cadrului de Referință 2007-2013, acela de dezvoltare a capitalului uman și cresterea competitivității prin corelarea educației și învățării pe tot parcursul vieții cu piața muncii pentru 1.650.000 de persoane. Durata proiectului „Studentul consiliat – excelent viitor angajat” este de 18 luni.
Proiectul este implementat de Asociația Excelență în Educație și Formare Continuă, în parteneriat cu Universitatea Aurel Vlaicu – Arad, Universitatea Lucian Blaga – Sibiu, Universitatea Valahia- Targoviste, Universitatea Nationala de Arta Teatrala si Cinematografica, A.E.S.N. – Sibiu, C.S.O.S.R.-Bucuresti, Elsaco Business Software SRL și INFOR Italia (partener transnațional).
Pornind de la realitatea impusă universităților din România de Legea 1/2010 a Educației Naționale, aceea de a-și organiza departamente, servicii, birouri de consiliere și orientare profesională și de la oportunitatea oferită de lansarea G.S C.S. – propuneri de proiecte nr.160, proiecte centrate pe activitățile de consiliere, dar și de la adevărul constatat în puținele sondaje și cercetări privind nevoile de consiliere și orientare profesională ale studenților, proiectul „Studentul consiliat – excelent viitor angajat” reprezintă o reală șansă pentru tinerii viitori absolvenți de învățământ superior să-și gândească cariera, să constate dacă s-au orientat spre o profesie ce corespunde profilului lor de personalitate și, în final, să se pregătească, în cunoștintă de cauză, pentru un loc de muncă care să le asigure o integrare eficientă pe piața muncii și satisfacția profesării a ceea ce li se potrivește.
Prin însăși structura sa, parteneriatul proiectului „Studentul consiliat – excelent viitor angajat” reprezintă o rețea de ONG-uri, instituții publice din învățământul superior, societate comercială, care poate fi valorificată ea însăși ca exemplu de bună practică pentru dezvoltarea parteneriatelor public-privat, instituții publice-ONG-uri naționale și internaționale, mediu economic. Parteneriatul va oferi o șansă reală de realizare a schimbului de experiență tuturor entităților implicate, în care fiecare partener în parte, dar și toți împreună, pot exemplifica deschiderea universităților către mediul social și economic, dar și implicarea asociațiilor și a agenților economici în activitatea unei universități. Tipul acesta de parteneriat oferă modalități concrete de valorificare a lecțiilor învățate de către fiecare partener în parte-în domeniul sau de competența- şi de transfer de tehnici, metode și practici eficiente de realizare a obiectivelor proiectului.
Obiectivul general al proiectului „Studentul consiliat – excelent viitor angajat” este acela de dezvoltare a capacităților studenților de a decide si acționa adecvat în legătură cu propria carieră în scopul armonizării obiectivelor individuale cu cerințele pieței muncii.
Prin obiectivele si rezultatele asteptate, proiectul va conduce, pe termen lung, la dezvoltarea capitalului uman, precum si la cresterea competitivitatii acestuia, fundamentele unei economii dinamice bazate pe cunoastere, facand proiectul relevant pentru Axa Prioritara 2.
Pentru mai multe informaţii vizitaţi site-ul
www.sudentexcelent.ro
sau contactaţi-ne pe adresa de e-mail: patricia.vergu@eface.ro
Responsabil PR: Vergu Liana Patricia
Asociația Excelență în Educație și Formare Continuă
Expert diseminare:Albu Diana Ioana; e-mail: diana.albu1981@yahoo.com – A.E.S.N. Brasov
Participantii la cel de al doilea stagiu de practica intensiva internationala
in Anunturi AESN Brasov/by AESN BrasovUn grup de studenti brasoveni participa, in perioada 07 – 14.12.2014, la cel de-al doilea stagiu de practică internatională, care se desfasoara in Italia, in cadrul proiectului “Studentul consiliat – excelent viitor angajat”, ID 138850.
In urma concursului, Ganea Magdalena, Palosanu Roxana, Serban Alexandru, Tatarim Andreea si Puia Oana Raluca au obtinut cele mai bunepunctaje si s-au calificat la acest stagiu care se desfasoara la partenerul din Uniunea Europeană INFOR, Italia.