Concurentii calificati pentru etapa a III-a a concursului „Cel mai bun plan de dezvoltare a carierei”  –  ciclul II

 

In urma finalizarii etapei II-a, a concursului “Cel mai bun plan de dezvoltare a carierei”ciclul II, in cadrul proiectului “Studentul consiliat-excelent viitor angajat”, ID 138850, s-au calificat pentru etapa a III-a urmatorii studentii:

 

  1. BERACZKO ALEXANDRU JAROSLAV STEFAN       90,00 puncte
  2. ONEA CATALINA                                                                86,33 puncte
  3. DIMBUL COSMIN                                                               86,00 puncte
  4. BULAI DANIEL                                                                    84,33 puncte
  5. COHAI VALENTIN                                                             84,33 puncte
  6. TUTOS (CEAPA) MIHAELA DANIELA                        83,67 puncte
  7. TUDORACHE (MACHEDON) VIORICA                     83,33 puncte
  8. GRIGORE SORINA STEFANIA                                       83,00 puncte
  9. DOROBAT CRISTINA ANDREEA                                  81,67 puncte
  10. ODAIASU LILIAN                                                               81,67 puncte
  11. CRISTEA ALEXANDRU CORNEL                                  81,33 puncte
  12. MUCEA DANUT MIHAI                                                    81,33 puncte
  13. PATRASCU GHEORGHE SORIN                                    81,33 puncte
  14. CRACIUNICA ANDREEA DANIELA                              80,33 puncte
  15. MILEA SORIN VALENTIN                                               80,00 puncte
  16. SUMALAN GEORGE RAZVAN                                        80,00 puncte
  17. MICU CLAUDIU FLORIN                                                  79,33 puncte
  18. BAIA IOANA CODRUTA                                                    79,00 puncte
  19. CIOBANU CRISTINA IONELA                                         79,00 puncte
  20. FEISAN ANDREI IOAN                                                      79,00 puncte
  21. MACOVEI RAZVAN IONUT                                             78,67 puncte
  22. BOROSZ IONELA MONALISA                                        78,33 puncte
  23. BALACIU BIANCA                                                               78,00 puncte
  24. DUMITRU ANA SIMONA                                                 78,00 puncte
  25. GIRBACIU ALEXANDRU MIHAI                                   77,67 puncte
  26. LAPUSAN OANA CRISTINA                                            77,67 puncte
  27. OBLEZNIUC EMANUELA GABRIELA                          77,67 puncte
  28. CERGHIT SILVIU COSMIN                                              77,33 puncte
  29. DAIAN ALEXANDRU NICOLAE                                    77,33 puncte
  30. GRADINARU CONSTANTIN COSMIN                         77,33 puncte
  31. MARACINEANU VERONICA                                           77,33 puncte
  32. POSTOLACHE DIANA ELENA                                        77,00 puncte
  33. RONEA DENISA GEORGIANA                                        77,00 puncte
  34. POPA PAUL ALEXANDRU                                               76,67 puncte
  35. STROE IULIAN ALIN                                                          76,67 puncte
  36. BADEA ALEXANDRU ANDREI                                       76,33 puncte
  37. BRATU ALEXANDRU                                                        76,33 puncte
  38. HAPRIAN VISARION ALEXANDRU                             76,33 puncte
  39. RACHINA DANUT ALEXANDRU                                  76,33 puncte
  40. GARCEA (PETRE) ALINA BIANCA                                76,00 puncte

Concurentii calificati pentru etapa a II-a a concursului „Cel mai bun plan de dezvoltare a carierei” – ciclul II

In urma finalizarii etapei I, a concursului “Cel mai bun plan de dezvoltare a carierei” – ciclul II, in cadrul proiectului “Studentul consiliat-excelent viitor angajat”, ID 138850, s-au calificat pentru etapa a II- a urmatorii studentii:

  1. ALDEA GABRIEL
  2. ALECSE ELIZA MARINA
  3. ARDELEAN VLAD ALEX
  4. BADEA ALEXANDRU ANDREI
  5. BAIA IOANA CODRUTA
  6. BALACIU BIANCA
  7. BERACZKO ALEXANDRU JAROSLAV STEFAN
  8. BERES VIORICA
  9. BOROSZ IONELA MONALISA
  10. BRATU ALEXANDRU
  11. BULAI DANIEL
  12. BUTIU ALINA
  13. CERGHIT SILVIU COSMIN
  14. CIOBANU CATALIN CONSTANTIN
  15. CIOBANU CRISTINA IONELA
  16. CIOTLOS ALEXANDRA
  17. CIRLIG SERGIU GEORGIAN
  18. CODITA CECILIA MARIA
  19. COHAI VALENTIN
  20. COMAN RALUCA
  21. CORBOS SABIN GEORGE
  22. CRACIUN BOGDAN GABRIEL
  23. CRACIUNICA ANDREEA DANIELA
  24. CRISTEA ALEXANDRU CORNEL
  25. DAIAN ALEXANDRU NICOLAE
  26. DIMBUL COSMIN
  27. DOBRE RALUCA
  28. DOROBAT CRISTINA ANDREEA
  29. DULEA VLADUT
  30. DULUMAN COSMIN MARIAN
  31. DUMITRU ANA SIMONA
  32. DUMITRU IONUT ALEXANDRU
  33. ENACHE CLAUDIA
  34. FEISAN ANDREI IOAN
  35. GARCEA (PETRE) ALINA BIANCA
  36. GAVRILA IOANA CRISTINA
  37. GHEORGHIU RAZVAN
  38. GIRBACIU ALEXANDRU MIHAI
  39. GLINESCHI ELENA DANIELA
  40. GOGOI CAMELIA MARIANA
  41. GOGU GHEORGHE
  42. GRADINARU CONSTANTIN COSMIN
  43. GRIGORE SORINA STEFANIA
  44. HAPRIAN VISARION ALEXANDRU
  45. IVAN ALIN LUCIAN
  46. LAPUSAN OANA CRISTINA
  47. LEFTER MIHAIL
  48. MACOVEI RAZVAN IONUT
  49. MAFTEAN MIRELA FLORINA
  50. MAGDALIN ROXANA GEORGIANA
  51. MANOLIU MITICA VALENTIN
  52. MARACINEANU VERONICA
  53. MARGINEAN GABRIEL COSMIN
  54. MICU CLAUDIU FLORIN
  55. MILEA SORIN VALENTIN
  56. MOCANU TABITA
  57. MUCEA DANUT MIHAI
  58. NECULAESCU IOAN VLADUT
  59. NEGULESCU ANA ALINA
  60. NICOLAU MIHAELA EMNUELA
  61. OBERHOFER DIANA ANDREEA
  62. OBLEZNIUC EMANUELA GABRIELA
  63. ODAIASU LILIAN
  64. ONEA CATALINA
  65. PATRASCU GHEORGHE SORIN
  66. PETRAN SEBASTIAN BOGDAN
  67. PIRLOG STEFAN
  68. POPA PAUL ALEXANDRU
  69. POSTOLACHE ANDRA
  70. POSTOLACHE DIANA ELENA
  71. RACHINA DANUT ALEXANDRU
  72. RADU ANDREI TIBERIU
  73. RADUCU ALEXANDRU CONSTANTIN
  74. RONEA DENISA GEORGIANA
  75. RUSU COSMIN VIOREL
  76. STROE IULIAN ALIN
  77. SUMALAN GEORGE RAZVAN
  78. TICHIE DIANA GEORGIAN
  79. TUDORACHE (MACHEDON) VIORICA
  80. TUTOS (CEAPA) MIHAELA DANIELA
  81. UNGUREANU MARIAN DANIEL
  82. VASILE RALUCA THEODORA

ANUNT – Prelungire inscriere concurs

Stimati studenti, 
Inscrierile la cea de a doua editie a concursului “Cel mai bun plan de dezvoltare a carierei” se pot realiza pana la data de 21 ianuarie ora 16.00 prin depunerea cererii, insotite de documentele enumerate anterior, la sediul de implementare a proiectului (A.E.S.N. Brasov, Str. Dr. Victor Babes nr. 36, (in incinta TRICONPREST ), sala 1.7).

Etapele concursului „Cel mai bun plan de dezvoltare a carierei”


I. Etapa de înscriere 

(1) În această etapă participanţii la concurs completează Formularul de înscriere în conformitate cu Calendarul de desfășurare a concursului.
(2) Pentru a putea fi înscris în concurs, formularul de înscriere va fi însoţit de planul de dezvoltare a carierei, de CV-ul candidatului in format europass și de o Declaraţie pe propria răspundere, din care să rezulte că documentele care o susţin respectă prevederile Legii nr 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe, cu completările ulterioare. Lucrarea (planul de dezvoltare a carierei), CV-ul, declaraţia cât şi formularul de înscriere vor fi trimise în format tipărit, datate şi semnate, către organizatori, în conformitate cu Calendarul de desfășurare a concursului.
(3) Lipsa declarației sau completarea necorespunzătoare a acesteia va duce la descalificarea concurenţilor.
(4) Organizatorii vor anunța concurenţii calificaţi pentru etapa a II-a a concursului, în conformitate cu Calendarul desfășurării concursului.

II. Etapa de evaluare a lucrărilor studenților

(1) În această etapă are loc evaluarea CV-urilor cât și a lucrărilor (planurile de dezvoltare a carierei) și desemnarea participanţilor calificaţi la etapa finală (etapa de participare la simularea unui interviu de angajare) a concursului „CEL MAI BUN PLAN DE DEZVOLTARE A CARIEREI”
(2) Comisia de concurs va avea ca invitați pentru etapa finală reprezentanți din partea unor angajatori și/sau din partea unor firme de recrutare;
(3) Lucrările (planurile de dezvoltare a carierei și CV-urile concurenților) vor fi evaluate în funcție de criteriile cuprinse în Grila de evaluare a planului de dezvoltare a carierei și a CV-ului;
(4) Punctajul maxim al grilei de evaluare este de 100 de puncte;
(5) Se califică în vederea participării la etapa a III-a a concursului, studenţii ale căror lucrări au obținut cel puțin 75 de puncte.
(6) Lista concurenţilor calificaţi pentru etapa finală a concursului va fi afişată pe site-ul proiectului și pe platforma portal realizată în cadrul proiectului „Studentul consiliat-excelent viitor angajat”.

III. Etapa de participare la simularea unui interviu de angajare. Premierea concurenţilor câştigători

(1) La această etapă pot participa studenţii calificaţi în etapa a II-a a concursului (cei ale căror lucrări au obținut minimum 75 de puncte);
(2) Concurenţii pregătesc un interviu pentru angajare pe baza planului de dezvoltare a carierei evaluat în etapa a II-a a concursului;
(3) Concurenţii se prezintă în faţa comisiei de jurizare a concursului si răspund la întrebările adresate;
(4) Evaluarea prezentării concurenților la interviul de angajare se face în funcție de criteriile cuprinse în Grila de evaluare a interviului de angajare;
(5) Fiecare câştigător al concursului primeşte un premiu în valoarea netă de 2000 de lei;
(6) Toți concurenţii primesc diploma de participare la concurs.

Criterii de evaluare pentru interviul de angajare

* Criteriul 1 –  Modul în care se prezintă canditatul în fața intervievatorului (salută respectos, se prezintă, raspunde politicos la intrebarile gen “spart gheața”, manifestă o atitudine prietenoasa)

* Criteriul 2 –  Cunoașterea și relatarea informațiilor despre compania/ instituția la care  candidatul dorește să se angajeze

* Criteriul 3 –  Comunicarea (comunicarea organizată și fluentă demonstrează cunoașterea propriei persoane și adaptabilitate la diverse contexte sociale;  candidatul folosește cuvinte și expresii pozitive, motivante și entuziaste)

* Criteriul 4 – Personalitatea candidatului:

a) hotărâre, determinare (demonstrează prin conduita dacă vrea să muncească, se remarcă prin optimism, dorință de a lucra și insistență)

b) potențial (talent, abilități, cunoștințe care pot fi dezvoltate în timp)

c) stabilitate  (se analizează insistenta, motivația și felul în care comunică candidatul și arată dacă candidatul dorește să muncească pe termen lung)

* Criteriul 5 – Incadrarea în timp (timp maxim 20 min).

Criterii de evaluare a CV-ului și a planului de dezvoltare a carierei

Criteriul 1. Definirea obiectivelor și a scopului  (ce se urmărește prin crearea planului de carieră? care este rezultatul așteptat? prezentarea obiectivelor și a scopului trebuie să fie clară, realista)

Criteriul 2. Definirea pașilor de realizare a planului de carieră:

a) intr-un mod realist (se urmăresc acele acțiuni care sunt relevante contextului și care sunt sub controlul candidatului)

b) într-un mod măsurabil (se identifică modalități de măsurare a progresului la diferite interval de timp)

c) într-un mod etic (atingerea obiectivelor propuse să urmeze un standard etic ridicat)

Criteriul 3. Capacitatea de evaluare personala (abilități și puncte slabe) și de evaluare a factorilor externi (oportunități și limitări) care pot avea impact asupra planului stabilit;

Criteriul 4. Stilul de prezentare a lucrării (conținutul lucrării să fie concis, clar, determinat specific și să urmărească a răspunde la întrebările cum, de ce, când);

Criteriul 5. Corectitudinea realizării CV-ului – format Europass conform metodologiei de utilizare a instrumentelor Europass și Youthpass aprobată prin Ordinul MMFPS și MECTS nr.1804/4469/03.07.2012.

COMUNICAT DE PRESA – Studenţii braşoveni au învăţat în Italia să elaboreze planuri de afaceri

Cinci studenţi braşoveni selectaţi în cadrul proiectului european „Studentul consiliat – excelent viitor angajat” au participat la cel de-al doilea stagiu de practică intensivă internaţională, desfăşurat la jumătatea lunii, în Italia. Tinerii au luat la două activităţi relevante pentru obiectivele proiectului, respectiv practică intensivă şi consiliere antreprenorială. Ei au avut posibilitatea să identifice în Italia modalităţi concrete şi exemple de succes în iniţierea unei afaceri, în funcţie de domeniul de interes al fiecăruia.

Pe parcursul stagiului de practică, tinerii au învăţat de la italieni să întocmească planuri de afaceri după metodologia „business plan canvas”, iar la final au completat chestionare de evaluare, au  pregătit rapoarte de practică şi au elaborat planuri după propriile idei de afaceri. Activităţile cuprinse în programul stagiului de practică intensivă internaţională s-au derulat la partenerul italian INFOR, din San Secondo din Pinerolo (Torino). Acesta s-a înscris într-o serie de cinci astfel de stagii care se vor desfăşura în cadrul acestui proiect european. Stagiile sunt dedicate studenţilor consiliaţi din grupul-ţintă al proiectului şi au drept obiectiv principal formarea competenţelor şi abilităţilor necesare integrării durabile pe piaţa muncii.

Tot în cadrul acestui proiect, în perioada 12-14 decembrie, experţii din echipa de implementare a Asociaţiei pentru Egalitate de Şanse şi Nediscriminare Braşov  şi 11 studenţi braşoveni din grupul-ţintă al proiectului au participat la Conferinţa inter-regională de diseminare de bune practici – „Consilierea studentului – primul pas spre o carieră de succes”, organizată la Universitatea Aurel Vlaicu din Arad.

Proiectul european „Studentul consiliat – excelent viitor angajat”, ID 138850, proiect co-finanţat prin F.S.E 2007-2013, este implementat de Asociaţia pentru Egaliate de Şanse şi Nediscriminare Braşov (A.E.S.N. Brasov), în calitate de partener cu Asociaţia Excelenţă în Educaţie şi Formare Continuă (lider de parteneriat) şi Universitatea Aurel Vlaicu (Arad), Universitatea Lucian Blaga (Sibiu), Universitatea Valahia (Târgovişte), Universitatea Naţională de Artă Teatrală şi Cinematografică C.S.O.S.R.-Bucureşti, Elsaco Business Software SRL şi INFOR Italia.

Studenţii din centrul universitar Braşov (de la Universitatea Transilvania şi Academia Forţelor Aeriene „Henri Coandă” Brasov) sunt invitaţi să participe la activităţile proiectului, care continuă cu noi sesiuni de consiliere şi orientare în carieră, stagii de practică intensivă internaţională şi noi cicluri ale Concursului cu premii „Cel mai bun plan de dezvoltare a carierei”.

Invitatie inscriere – Concurs cu premii – ciclul 2

Stimati studenti,

In cadrul proiectului  “Studentul consiliat-excelent viitor angajat”, ID 138850 se desfasoara Concursul  „Cel mai bun plan de dezvoltare a carierei”.

Dumneavoastra, in calitate de beneficiar al proiectului, daca v-ati prezentat la activitatile de consiliere si orientare profesionala organizate în cadrul proiectului „Studentul consiliat – excelent viitor angajat” in lunile OCTOMBRIE, NOIEMBRIE si DECEMBRIE 2014 şi ati  finalizat planul de dezvoltare a carierei,  va puteti înscrie la acest concurs.

Pentru a putea fi înscris în concurs, este necesar sa completati si sa depuneti formularul de înscriere (Anexa 2) ce va fi  însoţit de:

–          planul de dezvoltare a carierei,

–          CV-ul in format europass;

–          Declaraţie pe propria răspundere (Anexa 3), din care să rezulte că documentele care o susţin respectă prevederile Legii nr 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe, cu completările ulterioare.

Lucrarea (planul de dezvoltare a carierei), CV-ul, declaraţia, cât şi formularul de înscriere vor fi depuse în format tipărit, datate şi semnate de catre candidat.

Studentii care au dosarul complet si obtin peste 75 de puncte pentru acesta (din 100 posibile), vor participa in etapa urmatoare la o proba de simulare a unui  interviu de angajare.

Premiul pentru  cei 8 castigatori ai concursului este de 2000 lei net pentru fiecare.

Inscrierile la cea de a doua editie a concursului se pot realiza pana la data de 15.01.2015 ora 18.00  prin  depunerea cererii,  insotita de documentele  enumerate anterior,  la sediul de implementare a proiectului (A.E.S.N. Brasov, Str. Dr. Victor Babes nr. 36 – in incinta TRICONPREST –  cam. 1.7).

Pentru alte informatii relevante (prezentarea graficului de desfășurare, condițiile de participare la selecție, modalitatea de desfasurare a concursului, modalitatea de selectie a candidatilor etc.)  va invitam sa consultati site-ul www.aesn.ro.

Mult succes!

Conferinţă interregională de diseminare de bune practici

“Consilierea studentului – primul pas spre o carieră de succes”

               Asociația Excelență în Educație și Formare Continuă organizează, la Arad, în perioada 12 – 14 decembrie 2014, Conferinţa interregională de diseminare de bune practici – “Consilierea studentului – primul pas spre o carieră de succes” din cadrul proiectului „Studentul consiliat – excelent viitor angajat”, ID 138850, proiect cofinanţat din FSE prin POSDRU 2007-2013.

Proiectul se adresează cu prioritate studenţilor din instituţiile de învăţământ superior acreditate şi este implementat de Asociația Excelență în Educație și Formare Continuă, în parteneriat cu Universitatea Aurel Vlaicu – Arad, Universitatea Lucian Blaga – Sibiu, Universitatea Valahia-Târgovişte, Universitatea Naţională de Artă Teatrală şi Cinematografică – Bucureşti, A.E.S.N. – Braşov, C.S.O.S.R.-Bucureşti, Elsaco Business Software SRL și INFOR Italia (partener transnațional).

Evenimentul are drept scop diseminarea strategiilor de organizare a consilierii şi orientării profesionale a studenţilor din grupul ţintă al proiectului, în vederea asigurării premiselor pentru dobândirea şi formarea acelor competenţe şi abilităţi necesare integrării durabile pe piaţa muncii prin stagiile de pregătire practică – obiectiv general POSDRU.

Astfel, proiectul îşi propune stimularea participării active a viitorilor absolvenţi de învăţământ superior, în vederea atingerii obiectivului general: creșterea șanselor de inserție pe piața muncii a 5100 de absolvenți de învățământ superior, aflați în procesul de tranziție de la școală la locul de muncă, prin furnizarea de servicii de consiliere și orientare profesională de calitate superioară și prin valorificarea rezultatelor învățării, prin organizarea a 110 stagii de practică intensivă internațională, la un partener din UE.

Programul conferinţei va cuprinde workshopuri în care se vor analiza rezultatele activităţilor derulate pănă în prezent, în cadrul proiectului: activităţile de consiliere şi orientare profesională a studenţilor din grupul ţintă, organizarea, desfăşurarea concursului “Cel mai bun plan de dezvoltare a carierei”, precum şi realizarea “Ghidului studentului consiliat”.
De asemenea, se vor stabili modalităţi de îmbunătăţire a implementării proiectului, prin derularea activităţilor ce vor viza si sublinia rolul important al dezvoltarii parteneriatelor universitate – agent economic în facilitarea inserţiei absolvenţilor pe piaţa muncii.

La eveniment vor participa toti expertii implicati in implementarea proiectului, echipa de management, reprezentanti ai grupului ţintă – studenţi, invitaţi din universităţi, agenţi economici, AJOFM-uri.
Deschiderea conferinţei va avea loc sâmbătă, 13 decembrie 2014, începând cu orele 9.30, în Aula Universităţii Aurel Vlaicu din Arad.

Informații Suport:

Proiectul „Studentul consiliat – excelent viitor angajat”, ID 138850 își propune să contribuie la realizarea obiectivului general POS DRU 2007-2013, prioritate tematică a Cadrului de Referință 2007-2013, acela de dezvoltare a capitalului uman și cresterea competitivității prin corelarea educației și învățării pe tot parcursul vieții cu piața muncii pentru 1.650.000 de persoane. Durata proiectului „Studentul consiliat – excelent viitor angajat” este de 18 luni.
Proiectul este implementat de Asociația Excelență în Educație și Formare Continuă, în parteneriat cu Universitatea Aurel Vlaicu – Arad, Universitatea Lucian Blaga – Sibiu, Universitatea Valahia- Targoviste, Universitatea Nationala de Arta Teatrala si Cinematografica, A.E.S.N. – Sibiu, C.S.O.S.R.-Bucuresti, Elsaco Business Software SRL și INFOR Italia (partener transnațional).
Pornind de la realitatea impusă universităților din România de Legea 1/2010 a Educației Naționale, aceea de a-și organiza departamente, servicii, birouri de consiliere și orientare profesională și de la oportunitatea oferită de lansarea G.S C.S. – propuneri de proiecte nr.160, proiecte centrate pe activitățile de consiliere, dar și de la adevărul constatat în puținele sondaje și cercetări privind nevoile de consiliere și orientare profesională ale studenților, proiectul „Studentul consiliat – excelent viitor angajat” reprezintă o reală șansă pentru tinerii viitori absolvenți de învățământ superior să-și gândească cariera, să constate dacă s-au orientat spre o profesie ce corespunde profilului lor de personalitate și, în final, să se pregătească, în cunoștintă de cauză, pentru un loc de muncă care să le asigure o integrare eficientă pe piața muncii și satisfacția profesării a ceea ce li se potrivește.

Prin însăși structura sa, parteneriatul proiectului „Studentul consiliat – excelent viitor angajat” reprezintă o rețea de ONG-uri, instituții publice din învățământul superior, societate comercială, care poate fi valorificată ea însăși ca exemplu de bună practică pentru dezvoltarea parteneriatelor public-privat, instituții publice-ONG-uri naționale și internaționale, mediu economic. Parteneriatul va oferi o șansă reală de realizare a schimbului de experiență tuturor entităților implicate, în care fiecare partener în parte, dar și toți împreună, pot exemplifica deschiderea universităților către mediul social și economic, dar și implicarea asociațiilor și a agenților economici în activitatea unei universități. Tipul acesta de parteneriat oferă modalități concrete de valorificare a lecțiilor învățate de către fiecare partener în parte-în domeniul sau de competența- şi de transfer de tehnici, metode și practici eficiente de realizare a obiectivelor proiectului.
Obiectivul general al proiectului „Studentul consiliat – excelent viitor angajat” este acela de dezvoltare a capacităților studenților de a decide si acționa adecvat în legătură cu propria carieră în scopul armonizării obiectivelor individuale cu cerințele pieței muncii.
Prin obiectivele si rezultatele asteptate, proiectul va conduce, pe termen lung, la dezvoltarea capitalului uman, precum si la cresterea competitivitatii acestuia, fundamentele unei economii dinamice bazate pe cunoastere, facand proiectul relevant pentru Axa Prioritara 2.

Pentru mai multe informaţii vizitaţi site-ul
www.sudentexcelent.ro
sau contactaţi-ne pe adresa de e-mail: patricia.vergu@eface.ro
Responsabil PR: Vergu Liana Patricia

Asociația Excelență în Educație și Formare Continuă

Expert diseminare:Albu Diana Ioana; e-mail: diana.albu1981@yahoo.com – A.E.S.N. Brasov

 

Participantii la cel de al doilea stagiu de practica intensiva internationala

Un grup de studenti brasoveni participa, in perioada 07 – 14.12.2014, la cel de-al doilea stagiu de practică internatională, care se desfasoara in Italia, in cadrul proiectului “Studentul consiliat – excelent viitor angajat”, ID 138850. 
In urma concursului, Ganea Magdalena, Palosanu Roxana, Serban Alexandru, Tatarim Andreea si Puia Oana Raluca au oitalia dec (2)btinut cele mai bunepunctaje si s-au calificat la acest stagiu care se desfasoara la partenerul din Uniunea Europeană INFOR, Italia.